Politica de Retur
La HippoMag ne dorim ca tu sa fii pe deplin multumit de achizitiile tale. In cazul in care nu esti multumit de produsele comandate, iti oferim posibilitatea de a le returna conform urmatoarelor conditii:
Perioada de returnare
Produsele pot fi returnate in termen de 14 zile calendaristice de la data primirii acestora. Daca termenul de returnare a expirat, nu vom putea accepta returnarea produsului.
Conditii de returnare
Pentru ca un produs sa poata fi returnat, acesta trebuie sa fie in stare buna, nefolosit, neafectat de uzura si in ambalajul original. Toate etichetele si sigiliile de securitate trebuie sa fie intacte.
* In ambalajul original cu toate accesoriile si etichetele intacte, inclusiv folia protectoare daca aceasta exista si documentele care l-au insotit.
* Produsul nu trebuie sa fie desigilat in cazul in care este in blister.
* Produsele bulk nu trebuie sa prezinte urme de zgarieturi.
* Produsul trebuie sa fie in perfecta stare de functionare.
* Produsul nu trebuie sa prezinte modificari.
* Produsul nu trebuie sa prezinte urme de montaj.
* Produsul nu trebuie sa prezinte urme de lichid.
* Produsul nu trebuie sa prezinte pete de orice culoare (in principal pe Lcd-uri si Touchscreen-uri ).
Produsele care nu respecta aceste conditii nu vor fi acceptate pentru returnare.
Produse exceptate de la returnare
Unele produse nu pot fi returnate, inclusiv dar fara a se limita la: produse sigilate care au fost desigilate dupa livrare (de exemplu produse de igiena personala, produse personalizate).
Costuri de returnare
Costurile de returnare sunt suportate de catre client, cu exceptia cazului in care produsul a fost livrat defect sau nu corespunde comenzii plasate. In acest caz, HippoMag va suporta cheltuielile de returnare.
Rambursarea banilor
Dupa primirea produsului returnat si verificarea acestuia, vom procesa refundul in termen de 14 zile lucratoare. Refundul va fi efectuat prin aceeasi metoda de plata utilizata la achizitie, cu exceptia cazului in care s-a convenit altceva.
Cum sa returnezi un produs
Pentru a returna un produs, te rugam sa ne contactezi la [adresa de email/telefon] si sa ne furnizezi informatiile necesare: numarul comenzii, produsul pe care doresti sa-l returnezi si motivul returnarii. Vom transmite instructiunile pentru returnare.
Pentru orice intrebari suplimentare, nu ezita sa ne contactezi!
Multumim ca ai ales [Numele magazinului]!